Unikátní podnikatelská příležitost „MIMO MĚSTO“ je reakcí na narůstající poptávku po nekolektivním úniku z každodenního shonu, dnes umocněnou doznívající koronavirovou pandemií. Mimo města, do přírody, na úžasná místa. Na chvíli pryč od reality konzumního života.
Projekt sám má kořeny již v roce 2018, kdy jsem krátce žil na Slovensku v okolí Banské Bystrice. Ohromený tamní přírodou jsem se zabýval myšlenkou výstavby vizuálně atraktivních objektů na odlehlejších, málo dotčených místech přírody a zprostředkováním neotřelého glampingového zážitku lidem. Projekt v té době „zamrznul“ na neadekvátních cenách pozemků pro uvažované stavby. V mezičase vzrostla poptávka po minimalistickém a krátkodobém úniku do přírody, tzv. „tiny houses“, na kterých vyrostla i platforma Amazing Places.
Poptávka dlouhodobě převyšuje nabídku, lokalita, design a kvalitní architektonicky zpracované objekty však stále v českém prostředí pokulhávají. Výjimky, jako např. Dobčické rybníčky, jsou vyprodány i na rok předem a není předpoklad, že by tento trend neměl vzestupnou tendenci. Naopak. V době pandemie vzniklo několik firem a projektů, které tento trend zaznamenávají a reagují na něj po svém. Všichni ovšem nabízejí produkt (více či méně zdařilý) – kup ho, užívej anebo pronajímej, riziko je na tobě, chceme jen prodat svůj produkt.
Koncept MIMO MĚSTO je naprosto jiný a ojedinělý.
Microdevelopment, který jde v duchu spolupráce a sdílení, a to ve všech oblastech.
Koncept, který má svým pojetím potenciál stát se LOVE BRANDEM .)
Investice: 20 – 30 000 000 CZK
Návratnost: 3 roky
Udržitelnost: 5 – 7 let
Škálovatelnost: ano
EBITDA (5 let): 25 – 28 000 000 CZK
Na rozjetí projektu po vlastními křídly už nemáme kapacitu, projekt tak nabízíme k prodeji za symbolickou cenu v řádu nižších statisíců korun českých.
V ceně je zahrnuta idea (autorská práva), business model a plán, vizuální identita, web.
Pokud Vás příležitost zajímá a chcete vidět detail projektu, kontaktujte Zuzanu .)
Zpět na novinky